Bloggpaus!

DATUM: 2011-08-04 / TID: 14:08:39
Animering : ~ Bloggen ¤
Jag tar en bloggpaus nu beroende på att :
  1. Ingen läser bloggen.
  2. Det är inte kul när man knappt får några läsare.
  3. Börjat tröttna.
  4. Måste få en paus faktiskt.
  5. Jag gör allt för er men inte ni, tack!
  6. Ingen bryr sig om min blogg.
  7. Allting börjar bli dött.
  8. Känns som om allting har stannat.
  9. Jag har inte hunnit göra mina saker på msp.
  10. Klart slut, nu får ni tuta ut.

Folks starcoins
Chelsy

Om du läser detta, skriv i ett mail om det jag inte gör :'o



Men det är ju ändå bra att du tar en paus om du behöver det (: Hoppas det känns bättre sen ♥

2011-08-04 @ 16:01:49
URL: http://Ex-bloggare

Skriv inget taskigt, jag ber er!

Ditt namn?
Kom ihåg!

Din hotmail? (Visar endast till starofmsp)

Har du en blöögg dårå?

HALELUJA! Äntligen!