Åker till Norge idag!

DATUM: 2011-07-28 / TID: 10:54:09
Animering : ~ Nada Bloggning ¤
Jag har kanske har berättat om att jag ska åka till Norge men inte när, jag tänkte berätta det igår men
jag tydligen glömde av det eller orkade / hann inte, jaja, något liknande så jag får väl berätta det nu då!
Åka till Norge med bil, 5 timmar, UTANFÖR Oslo (inget farligt -.-) och åker om ungefär 1 timme och 20 min.
Jag kommer hem 31 Juli, en dag efter min födelsedag alltså om ni vill gratta och sådant får ni ge presenterna
och autos och allt skit på min födelsdag så kan jag se allting efter Norge! (:
Tyvärr hann jag inte hitta någon/några gästbloggare
och hinner inte nu heller såå ... det får bli 2 dar utan starofmsp /:'
(Om ni undrar varför jag inte blogga så mycket igår så var det
för att jag håller ju på med design hehe! :D)

Folks starcoins
Chelsy

Grattis på födelsedan i förskott! ^^ ♥

2011-07-28 @ 14:04:17

Skriv inget taskigt, jag ber er!

Ditt namn?
Kom ihåg!

Din hotmail? (Visar endast till starofmsp)

Har du en blöögg dårå?

HALELUJA! Äntligen!