Födelsedagsgrattisar!

DATUM: 2011-07-31 / TID: 20:31:10
Animering : ~ Vänner ¤
Jag är tillbaks från Norge och väldigt glad också! :'D
Fick massor av grattis från allihopa och fick 6 presenter fast 5 av de var från chelsy, haha! xD
Jag fick 12 stycken grattis men ... en sak var väldigt viktig för mig som jag väntade på vääldigt länge ...
I'm Alex.
Nepp, fick inte ett enda grattis från honom, förstår inte på han.
ALEX, OM DU LÄSER DETTA, SNÄLLA SÄG MIG HUR NOXIBBEN1 KAN SÄGA :
men inte ens du kan säga :
Aja, Belle* sa ju inte heller grattis så jaja men tack alla andra! :'D<3

Folks starcoins
Chelsy

De kanske planerar att ringa dej irl och säga grattis? o.o (Sorry om jag råkade gissa ut er idé om ni läser x'D)

2011-08-01 @ 16:03:00
URL: http://Ex-bloggare

Skriv inget taskigt, jag ber er!

Ditt namn?
Kom ihåg!

Din hotmail? (Visar endast till starofmsp)

Har du en blöögg dårå?

HALELUJA! Äntligen!