Tävling - Avslutad! (:

DATUM: 2011-07-25 / TID: 13:47:19
Animering : ~ Tävlingar ¤
Vill börja med att jag borde skämas med sån dålig upptadering men måste
erkänna att min syssling är på besök här och hon är såå himla SKÖÖN! ♥
Och vill spändera tiden med henne och inte sitta vid datorn! ^^
Att jag fyller år snart och har köpt Nintendo 3Ds i blå, massor av saker med också! :'D
Jag kommer också inte vara inne på msp på min födelsedag eller varken i sverige,
jag kommer vara i nogre (inget farligt haha) och fira min födelsedag där! (:
OCH att mitt ritpogram funkar igen, yey! :3
FÖRRESTEN, GLÖM INTE ATT KOLLA PÅ TOTAL BLACKOUT IDAG KLOCKAN 19.00 PÅ KANAL 5!
Hursomhelst så ska jag visa er resultatet på tävlingen!
Den som kom 3a blev chelsy med 11 autos, GRATTIS! ^^
Du ska nu få en auto av mig! :D
Den som kom 2a blev mulla123 med 14 autos, GRATTIIIIS!
Du ska strax få en auto av mig och här är mulla123 :D :
Och sist men inte minst som vann en sak från ö-listan, auto coh visas på bloggen ..
Mina damer och herar, hon som vann sin vinst med 21 autos :
ME:!!! :'D
GRATTISGRATTISGRATTIS, DU SKA FÅ DINA PRISER! ;D
Och bra kämpat ni andra,
av den här tävlingen fick jag sammanlagt 78 autos, OMG! O.O

Folks starcoins

Skriv inget taskigt, jag ber er!

Ditt namn?
Kom ihåg!

Din hotmail? (Visar endast till starofmsp)

Har du en blöögg dårå?

HALELUJA! Äntligen!